24 mars 2010

When the day can't get any better..

Gårdagskvällen var helt underbar!

Har verkligen saknat min Apa!! Insåg att fast man är nere över annat så hjälper det faktiskt att umgås med nära som får en att må bra, det är bara att tvinga sig själv för att komma ut ur isoleringen man försatt sig i.

Maten var riktigt god precis som väntat. Fast måste nog säga att personalen var i det skummaste laget.. Men tillslut satt vi där med varsin libanesiskt tallrik med en massa goda röror och en massa att prata om.

Vi gick runt lite i butiker, hittade min nya kärlek (det underbaraste skorna jag sett på länge) och gjorde bort oss i trebutiken framför Rasmus. Men lika kul hade vi för det.

Efter lite spatserandes runt i Kista begav vi oss upp till bion där vi nog köpte upp hela deras godissortiment. Men är man sugen på allt.. Ja då tar man allt! Filmen var riktigt bra men inte alls som jag hade förväntat mig. Den bjöd på bra handling med mycket tänkande och vändningar och en alltid lika snygg och bra Leonardo Dicaprio.

Så runt tolv staplade jag in här hemma, fixade iordning mig för sängen och ringde upp Mattias. Därefter somnade jag riktigt sött!

See ya!

0 Era tankar: