11 mars 2010

Working of that frustation..

Nyss hemkommen från gymmet. Känner mig trött men riktigt nöjd med mig själv. Snart ska jag åka iväg till sjukhuset med pappa men just nu sitter jag här hemma med musiken på hög volym och äter frukost.

Gårdagen med familjen var riktigt mysig. Kändes skönt att vara omgiven av familjen och inte känna några måsten eller dömande blickar. Älskar verkligen min familj! Känns skönt att vi istället för att ta ner varandra alltid försöker lyfta fram varandras framgångar.

Allt prat om våra bra och dåliga sidor gav mig lite insikt i mitt egna liv och vad jag måste göra för att ta stegen framåt och inte stå och stampa på samma ställe. Man måste våga ta chanser, blicka framåt och sluta titta bakåt hela tiden.

Kanske har L rätt när hon säger att vi alla människor är egoistiska av naturen, man måste bara hitta balansen så att det inte går ut över andra människor. Ensam är stark men samtidigt kan man vara starkare om man har familj och vänner omkring sig som vill ens bästa och pushar en till att bli ännu bättre! Jag har turen att kunna säga att jag har bådadera!

Men nu är det dags att hoppa in i duschen, klä på mig och låta verkligheten sjunka in. Oron är på topp men jag hoppas allt går bra idag!

0 Era tankar: