27 januari 2010

Accomplished nothing..

Tanken var att jag skulle packa eller åtminstone göra någon form av nytta idag.. Istället kom jag hem med världens huvudvärk och la mig för att vila en stund. Lyckades sova mig igenom mesta dels av dagen.. Vaknade inte ens av att telefonen ringde åtaliga gånger.

Så nu ligger jag här och ska upp om ca fem timmar och kan absolut inte sova. När man ligger sömnlös och hela världen utanför är helt stilla flödar tankarna i huvudet. Inte för att jag inte gillar tankarna som flödar men det blir lätt att man vrider och vänder på saker och kommer på allt för många scenarion och avslut.

Ligger mest och tänker på hur lätt folk tror att det kan köra över en. Att man alltid kommer att finnas där och att det är okej att bete sig som skit för att sen komma och säga Jag älskar dig och tro att det gör allt okej igen.

Hur säger man till någon att man fått nog? Hur säger man till någon att man inte längre känner någonting då den personen hör av sig?! Hur säger man att det är dags att släppa det som varit och inse att dörren inte längre står öppen.

Minns det som var, tänk tillbaka på det ibland och le åt alla minnen... Men inse att det är just det de är.. Minnen! Av ett förflutet som inte längre finns..

0 Era tankar: