17 januari 2010

Sometimes you just have to listen..

Är helt slut.. Trött som bara den! Men dagen har gått ovanligt bra måste jag nog ändå säga. Var lite segt imorse när man kom till jobbet, men det släppte rätt fort. Har dock varit en hel del att göra så det kanske fick dagen att kännas lite kortare.

Efter jobbet mötte jag upp Tove på en välbehövlig middag på Tiger! Lika gott varje gång!! Vi pratade om livet, förändringar, roliga saker och mindre roliga saker. Säger nog det här varje gång jag har träffat henne... Men det känns så skönt att prata av sig ibland med någon som kan tänka sig in i hur jag känner och förstå vart min rastlöshet kommer ifrån. Jag säger inte att hon är den enda som förstår mig, men ibland känns det som att våra samtal är på en annan nivå. Kan bero på att vi inte hinner ses så ofta.. Men det gör det ännu bättre när vi väl hinner med att ses.

Då middagen var uppäten och samtalsämnena mättade var det dags att bege sig hemåt. Har inte gjort så mycket sen dess utan mest legat och halvsovit och stängt av ljudet på mobilen. Hur skönt som helst!

Nu blir det nog en film och därefter sova!

Sleep tight everyone..

0 Era tankar: