25 januari 2010

To many shots..

Har varit totalt sänkt idag..
Har inte orkat uppdatera då jag och Pernilla låg och halvsov fram till fyra i eftermiddags. Gårdagskvällen började riktigt bra! Åkte hem till Loretto och Niklas där vi satt och drack lite med Anncha, Mange, Samuel och Ellen.

Runt tio begav vi oss till Hästen där vi mötte upp Maria, Elin, Emma, Sara, Lotta, Jonte och en kompis till dom. De blev ytterligare några shots och dimman började lägga sig rätt tätt omkring mig. Vi hade riktigt roligt och Matte kom ner och joinade vilket gjorde kvällen ännu bättre.

Vid stängning kände vi oss inte riktigt klara med festandet så vi samlade ihop alla och vandrade ner den korta sträckan till Magget dit även Pernilla kom då hon slutat jobba.

Efter allt festande satte jag och P oss i en taxi och åkte hem med en avstickare till Donken. Alltså det är helt otroligt hur gott det kan vara med mat när man har festat en hel kväll.

Imorse vaknade man upp helt död med ett bultande huvud och en öm kropp. Men det var värt det! Låg hemma hela dagen tills det var dags att ta tag i livet och ta mig ut i verkligheten en stund. Så jag och Pernilla åkte ner och mötte upp Matte på Ica där vi inhandlade glass, godis, läsk och chips! Därefter gick vi hem till M och myste ner oss i soffan framför Superhjältar.

En perfekt avslut på denna vecka! Men nu är det dags att sova då det är måndag imorgon och det står både jobb, packning och träning på schemat..

Sleep tight!

3 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Va är de där för bild? E den från i lördags? :s

jojo sa...

grattis till lägenheten! va kul! jag har itne hört ett ljud om det, då har du ju nära till syrran, vännerna o jobbet, perfa!

Cali sa...

J: Tack så mycket! Ne har inte velat prata om det förns allt var klart. Ska bli riktigt skönt att ha något eget :)