26 januari 2010

Busy me, busy life..

Har inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera..

Lyckades ramla på jobbet jobbet igår och slå i bakhuvudet. Detta resulterade i en hjärnskakning så gårdagen är lite av ett töcken. Däremot var jag på möte med föreningen och blev godkänd. Inte för att jag trodde att dom skulle avslå men det känns skönt att ha det klart.

Idag blev det bara tre timmar jobb då huvudet fortfarande värker och tröttheten forfarande sitter i. Men hoppas på att vara tillbaka imorgon och må prima ballerina!

Hade egentligen tänkt att åka till lägenheten och städa lite innan jag börjar flytta in men nu känner jag inte alls någon ork för att göra detta. Så istället ska jag lägga mig och vila en stund och därefter börja packa lite små grejer som jag inte kommer behöva innan flytten.

See ya later!

0 Era tankar: