04 januari 2010

Getting to know more about me..

Några snabba frågor och svar för att lära känna mig lite bättre..

Vilken svordom använder du mest? Oj använder mig av en hel del olika men favoriten just nu är Hästpung, fråga mig inte varför..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Imorgon ska man upp 06.00
Var köper du dina matvaror ifrån? Blir oftast Ica vid centrum eller vid Rondellen.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden givetvis!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Lägenhet och en sminkstudio..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja och en riktigt saftig en!
När var senast någon stötte på dig? Idag på jobbet..
Vad åt du till middag senast? Toast Skagen, Stek med potatis, sallad och bea och Tusenbladstårta..
Vilka 3 filmer gillar du mest? The Notebook, Sagan om ringen trilogin, Alla sex Star Wars filmerna och Liar Liar.. Finns många fler men det var just det här som jag kom på just nu!
Kan du vissla? Både inåt och Utåt :)
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja men det är klart!! Kollar fortfarande på det ibland.. Älskar Disneyklassikerna!
Äger du några popband t-shirts? Räknas Britney Spears?!
När flög du senast? I juli då jag flög hem från Spanien.
Pratar du några andra språk? Jag månkulturell ju! Svenska, Spanska, Engelska och lite Franska.
Har du gråtit offentligt? Ja absolut..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inga piercingar men jag funderar på en tatuering..
Vad har du med dig in på bion? För det mesta Apa men också Nappar, Mentos, Vatten och ibland PopCorn.
Vad har du för väder? Iskallt med en massa snö.. Riktigt pulka väder (Hint hint)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska, Ekonomi, Marknadsföring och juridik.
När sov du senast på golvet? Tror nog inte jag har sovit på golvet..
Vilken är din favorit drink? Frozen Strawberry Daiquiri.
Vilken är din favorit hudvårdsprodukt? Weleda Iris serien of course.
Gillar du din boendesituation? Bekvämt men skulle vilja flytta till något eget.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 3-4 timmar. Behöver inte speciellt mycket sömn.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fullbokad är jag för det mesta, men stressiga nej det skulle jag väl inte vilja påstå.
Vardagssmink du inte kan leva utan? Diors hudlotion med pigment, Clinique High Impact brown Mascara, Löspuder, Concealer och Rouge från Make up Store och ögonbrynsskugga från HM..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? All the time.. Kan ju aldrig hålla tyst!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24år bara ett år kvar till 25.. Usch!
Tror du på liv på andra planeter? Ja det är klart! Inte kan vi vara den enda planeten med liv på..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Finns andra som har det sååå mycket värre.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Skulle förmodligen dö av en panikattack men klart man måste testa!
Tycker du om att krama folk? Me love the Hugging part!
Äger du en digitalkamera? Japp två stycken från och med idag :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Haha några stycken men jag tycker personligen ite att jag är speciellt lik någon av dom..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Abslout inte.. Vill jag något viktigt får väl jag lyfta på luren och slå en signal!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Vilken är din favoritlåt just nu? Lady Gaga-Bad Romance och Leona Lewis-Lost then Found
Är du mörkrädd? Kan vara extremt mörkrädd beroende på vart jag befinner mig...
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, Visakortet och mitt glada humör :)


0 Era tankar: