11 januari 2010

Film mys med M..

Söndagkväll igen.. Vilket betyder att man imorgon ska bege sig till jobbet och försöka vara trevlig fast man kanske inte har så stor lust alla gånger.

Gårdagskvällen var toppen! Men med de flesta vännerna samlade kan det ju inte bli annat än kalas! Dock vakande jag imorse med en dundrande huvudvärk. Men det var bara att ta sig en treo somna om och sedan vakna upp och må toppen.

Dagen spenderades hemma med film och ett varmt bad. Därefter åkte jag över hem till Matte där vi kollade på Cleaner och pratade om mitt shoppingberoende som M verkar tycka att jag har ;) Visst håller jag med om att jag ibland kanske handlar lite väl mycket saker som jag faktiskt inte behöver eller ens har använt.. Men nu har det ju blivit ändring på det!

Då M höll på att somna i soffan var det dags för mig att säga godnatt. Dock börjar ju jag inte förens halv två imorgon så jag drog istället hem till Maria där hon Jocke och Lasse satt och kollade på Johan Falk. Fastnade där i någon timme med alla planer som M har om sommaren och nyår. Ska bli riktigt kul om vi lyckas få bollen i ruljans.

Det var en riktigt bra helg med alla mina favorit människor! Så kanske blir inte nästa vecka så hemsk när man är omringad av det bästaste av vänner..

Men nu ska här sovas!

Sleep tight!

0 Era tankar: