21 januari 2010

Filmmys med M och M..

Blev äntligen av med migränen!

Så jag åkte hem till Maria med Matte och myste ner oss i hennes soffa och kollade på Almost Famous. Hade aldrig sett den förut men den var riktigt bra!

Efter filmen började vi prata om fördelar och nackdelarna med att blogga och låta hela världen veta vad man har för sig och vad man känner. Kanske är det inte alltid så bra och skriva ner precis allt men när man väl sitter och bloggar tänker man egentligen inte på vilka som läser.. Man tror att det bara är ens vänner men med tanke på vilka som blir kompisar med en på FB så vet jag nu att detta inte är sant.

Varför vill man snoka i andras liv när man inte har något med personen ifråga att göra?! Men om D och E tycker att det är kul att läsa om mitt liv och tror att ni kommer att hitta något användbart här.. Be my guest!

Har inget att dölja och hade jag det skulle jag definitivt inte skriva ner det här.. För vad folk än tror så skriver jag faktiskt inte ner varenda liten tanke och händelse i mitt liv här.. Jag har ett privatliv som jag bara delar med mina närmsta och inte med alla som är här inne och läser och snokar!

Nu är det dags att sova då jag ska upp tidigt imorgon! Befinner mig hemma hos Lorr och Niklas och har haft det riktigt trevligt med två av mina favoritpersoner! En riktigt lyckad kväll med några av det bästa!

Sleep tight everyone..

1 Era tankar:

bello sa...

lås bloggen då om du bara vill att vi som känner dej ska läsa...
puss