09 januari 2010

Sibiriska vindarna makes it cold..

Nu har jag tagit mig ur badet och lagt mig i sängen för att uppdatera er alla om dagen som varit och komma skall..

Jobbade fram till klockan två och det gick jätte bra förutom att det var helt dött! Det var typ ingen som hade vågat sig ut i kylan! Vid två när jag slutade kom Anncha ner och vi tog en fika. Riktigt kul att träffa henne då det var längesen vi umgicks bara hon och jag, och det fanns mycket att prata om. Efter fikat tog vi en tripp ner till Centrum där även Tove joinade. Då det hade lite halvbråttom blev det en kortvisit som avslutades med ett besök hemma hos Lorr och Niklas för min del.

Där pratades det om allt mellan himmel och jord då de två människorna är dom två jag litar mest på. Så en del hemligheter kom fram och vissa pratades det mer om än andra. Alltid lika kul när vi tre är i farten!

Sen var det dags att bege sig hemåt där jag åt middag och sen la jag mig i badet med ansiktsmask och allt.. Så otroligt skönt att ligga inbäddad i värme och bara lyssna på musik. Efter ett tag blev jag rastlös men då tog jag fram telefonen och pratade en stund med Maria vilket hjälpte en del mot oron i kroppen.

Men nu är det dags att börja fixa iordning mig då det är utekväll uppskrivet på schemat! Blir att åka hem till Lorr och Niklas för lite dricka och prat och därefter ner till Hästen och kanske går vi vidare efter det. Ska bli riktigt kul, tråkigt bara att M inte kan följa med..

Have it good!

0 Era tankar: