19 januari 2010

What happend to my party friend?!

Vem är jag?!

Förut älskade jag att sitta hemma en lördagkväll och kolla på film med vännerna. Alltså nu menar jag inte att jag inte festade alls men det blev inte mer än typ två gånger i månaden. Men efter att jag opererade mig och jag var illa tvungen att sitta hemma medans alla andra kunde gå ut och roa sig, blev jag sugen på fest!

Alltså inte megafest jämt men kanske bara gå ner till Hästen och ta någon drink och bara träffa folk. Helt underbart! Då Anncha och jag kände lika på det här blev det ju en hel del fest under november, december. Men sen slutade A att festa! Så nu Anncharlotte är det dags för en riktig partykväll ala Carro and Anncha style!

Gillar att jag även sitter hemma hos A nu och bloggar om henne medans hon lagar mat åt oss.. Vi ska äta lasagne och sen mysa ner oss i soffan framför någon bra film. Tove och söta Sibelle kommer och joinar senare, vilket ska bli kul!

Då Matte gav oss dåligt samvete över att köpa något gott till filmen.. Bara för att han är duktig och ska träna :) så blir det en nyttig kväll utan en massa skräp ikväll! Kanske lika bra!

See ya!

3 Era tankar:

Anncharlotte sa...

I will come back. Frågan är bara när...
Men snart så jävlar :P

Cali sa...

Kanske lördag?! :)

Anncharlotte sa...

Haha asså de sjukaste är att jag vaknade idag och känade mig sugen. Så faktist skulle jag hängt på om jag hade haft pengar.