22 januari 2010

Tröttmössa efter en produktiv dag..

Vilken dag!

Så mycket men ändå ingenting som har hänt.. Jobbade fram till halv två och jag kan säga att idag fick jag verkligen jobba då det var hur mycket som helst på förmiddagen. Men som tur var lugnade det ner sig lite fram mot tolv, ett. Emmy var förbi jobbet idag, han med en liten paus och satte mig och pratade med henne. Har verkligen saknat henne ju!

Efter jobbet tog jag en snabbfika med Freddy, Tessan och Alex som var på besök, och därefter bar det av till mötet med mäklaren. Så nu mina vänner är allt påskrivet och klart! För er som inte har förstått mina halvkryptiska inlägg om vad jag haft för mig de senaste dagarna, så har jag köpt mig en lägenhet. Min alldeles egna!! Flyttar in den första februari, och jag kommer att ha bästaste Maria och Lasse som grannar. Det kommer att bli sååå bra!

Efter att vi hade varit hos mäklaren tog jag en fika med familjen som varade alldeles för länge då jag egentligen hade tänkt att åka hem och börja packa. Men jag hann med lite packning av kläder innan jag totaldäckade av trötthet.

Så nu ligger jag här och är väldigt nöjd med mig själv och livet i allmänhet! När blev livet så underbart bra?! Inte för att jag varit missnöjd innan men nu är det verkligen riktigt bra på de flesta plan som betyder något..

Men nu är det dags för lilla mig att lägga huvudet på kudden och somna in..

Sleep tight!

0 Era tankar: