21 januari 2010

Fika med the girls och M..

Har varit en riktigt bra dag.. Jobbet rullade på i världens fart! En massa folk som fikade och man fick ingen lugn stund.. Men det är då det är som bäst då timmarna flyger förbi. Saknar Emmy men nu är det dags att inse att hon inte kommer att komma tillbaka, och istället fokusera på att släppa in H och försöka göra det bästa av situationen.


Efter jobbet blev det fika med Pernilla, Tove, Maria, Sara och sen kom Matte ner då han slutat skolan. Riktigt mysigt då det inte är allt för ofta då vi lyckas samla ihop alla.


Då vi fikat klart körde jag och Maria hem Matte och sedan vidare hem till mig. Tanken var att vi skulle börja packa ner mina grejer inför flytten men istället fastnade vi i soffan där vi låg och pratade om förra sommaren och en massa andra saker vi gjort och vill göra.


Nu befinner jag mig hemma hos Lorr och Niklas och kollar på film. Sara och Emil har joinat också och mysfaktorn är på topp!


Have a nice evening!

0 Era tankar: