01 januari 2010

What a New Years night..

Oj vilken toppenkväll vi hade igår! Det började med middag hemma med familjen i vanlig anda.. Riktigt god mat och trevligt sällskap. Därefter bar det av hem till Sara och Emil där det blev ännu en middag och därefter en massa skratt, dricka och de bästaste av sällskap!

Det shotades i en sjuhelsikes fart och givetvis var det jag som höll igång shotandet då det andra kanske hade velat lägga av. Lasse kallade mig för dåligt inflytande då han normalt sett inte shotar, men frågar ni mig så har jag bara förbättrat honom :)

Tolvslaget spenderades utomhus med en massa raketer, champagne och nyårskyss med Pernilla. Man måste ju ha en nyårskyss annars är det ju inte riktigt nyår!

Efter lite sedvanligt drama var det dags att bege sig hemåt men då det inte gick att beställa någon Taxi och tanken var att jag skulle hem till M, tog jag sällskap med Maria, Jocke och Lasse. Promenaden gick ju sådär då L började "bråka" och skulle mulas och brotta ner mig i snön. Väl hemma hos Maria där jag tillslut hamnade var det bara att byta kläder. Dock blev jag nerbrottad av L igen då vi var ute och rökte, och sedan när vi kom in blev jag intryckt i duschen med kläderna på och nerdoppad i diskhon med hela ansiktet.

Ännu ett klädbyte senare bestämde vi oss för att sluta bråka, och istället satt vi och pratade en lång stund allihop om relationer, lögner, otrohet, vänskap och avundsjuka. Djupa samtal men intressant var det.

0 Era tankar: