14 januari 2010

Im feeling stuck,,

Har ni någonsin känt er instängda, fångade eller ja helt enkelt som att ni har kört fast och inte kommer någonstans?

Just så känner jag idag, varför vet jag inte speciellt inte då det mesta i mitt liv faktiskt är riktigt bra just nu. Det finns lite saker som är på gång men då jag inte riktigt vet än om dom blir av vill jag inte berätta om det riktigt än.

Har fram tills nu trott att när man fick det ena så stängde man dörren till det andra, men med lite hjälp av E har jag insett att jag kan få båda utan att riskera den andra. Men varför känner jag mig då fast?!

Kanske är jag lite smårädd över att ta klivet framåt då det finns så mycket som man lämnar bakom sig.. Eller kanske handlar det bara om att det kom väldigt plötsligt..

Men jag tror att det här är rätt.. Tror verkligen att valet är något av det bästa jag har tagit.. Nu är det bara vänta och se.. Men efter lördag vet jag om jag kan ta chansen!