16 januari 2010

When the time just past by..

Har varit otroligt dålig på att blogga det senaste dagarna.. Men har faktiskt haft fullt upp med annat.

Gårdagen var riktigt toppen.. Avslappnad men ändå hur kul som helst! Dagen idag har gått jätte fort. Det blev frukost med Maria, Lasse, Anncha och Olsson på kondis. Mysigt men väldigt kallt då temperaturen där inne kan jämföras med en frysbox..

Därefter drog vi hem till E och kollade på hans lägenhet och sen satte vi oss nere i Marias lägenhet för att prata igenom lite olika saker. Då A och E drog hem däckade jag och M på soffan fram tills jag åkte hem.

Är så otroligt trött men det blir en sväng förbi Hästen och därefter vet jag inte vad som är inplanerat. Förmodligen någon bra film och sen hem och sova! Imorn ska jag ligga i sängen och bara lata mig mest hela dagen.. Eller iallafall morgonen!

Have a nice one..

0 Era tankar: