02 januari 2010

Waking up to a new year..

Vaknade runt två idag och var helt chockad efter att ha tittat på klockan.. Jag brukar alltid vakna innan tio! Vad hände?! Men det var värt det då jag hade en helt underbar kväll/natt. Låg kvar i sängen hala dagen och till en början trodde jag faktiskt inte att jag skulle orka ta mig upp och ens tänka tanken på att hitta på något.

Men tillslut tog jag mig upp, hoppade in i duschen, slängde på mig lite kläder och samlade ihop Maria, Jocke, Matte och Anncha och åkte ner till Hästen. Där blev det några cider och en jäkla shot bara för att M skulle försöka se om jag kunde hålla mitt löfte om noll shots på ett tag..

Då Hästen stängde gick vi hem till Maria där det spelades lite och sen blev det filmmys. Sov mig igenom halva filmen men det var trevligt ändå. Så runt fyra var det dags att säga godnatt och nu ligger jag här nerbäddad i sängen och är riktigt nöjd med kvällen som varit.

Imorgon blir det pulkaåkning om inte Maria bangar ur.. Sleep tight!

0 Era tankar: