31 januari 2010

Sunday and alot to do..

Sitter vid frukostbordet och äter nybakta scones som Annelie och Charlie knådat ihop. Riktigt gott!

Gårdagen var riktigt hektisk! Jag jobbade fram till två och därefter var det bara att vandra hem till lägenheten och ta emot leveransen från Ikea. Anncharlotte, Maria och Jocke hjälpte mig att lyfta upp allt och sen var det bara att åka och storhandla alla basgrejer.

Efter att ha packat in allt i skåpen tog jag en dusch och begav mig sen ner till Maria för lite vin och firande av Mattes födelsedag. Då det bara blev vi tre bestämde vi oss för att dra ner till Hästen dit även Lorr och Niklas kom.

Runt stängning hade ingen av oss lust att fortsätta vidare till Magget så jag och Matte åkte hem till honom. Vaknade upp imorse och kände mig allt för trött för att ens tänka på allt som jag har att göra idag. Men nu börjar jag känna mig lite piggare så jag och Anncha ska åka över och böja montera ihop lite möbler och därefter äta lite middag.

Men först ska jag lägga mig i sängen en stund och kolla på Ghost Whisperer.

See Ya!

0 Era tankar: