13 januari 2010

All booked and done..

Jag har så mycket planer inför det kommande året.. Men nu har jag äntligen bokat sommarsemestern!

Jag tar mitt pick och pack och lämnar vårat avlånga land den 8juni och är borta i tre sköna veckor! Som jag längtar till sommaren just nu! Det kommer att bli helt underbart! Älskar verkligen Spanien!

Värmen, sola, bada, den goda maten, shoppinge och alla sena kvällar på någon mysig uteservering. Det kommer att bli kalas!

Men nu ska jag tillbaka till verkligheten och hoppa in i duschen. Ska snart åka till jobbet och inte vill man vara sen. Efter jobbet ikväll vet jag inte riktigt vad planerna är, men något kul hittar jag nog på.

Gårdagen var lite som en dimma då tröttheten tog över både huvud och kropp. Så jag och Pernilla bunkrade upp med mat, chips och dip och film. Efter lite filmtittande började vi planera lite inför hennes kommande födelsedag. Kommer att bli så kul!

Men nu har jag inte tid att sitta här längre.

Have a nice one!

2 Era tankar:

jojo sa...

var ska du då då?

Cali sa...

Spanien! Såg precis att jag hade glömt skriva ut vart jag skulle. :)