20 januari 2010

Thinking of going blonde..



Alltså förra sommaren fick jag en knäpp och färgade håret blont..
Jag vantrivdes då håret var alldeles för gult enligt mitt tycke.

Men nu la Pernilla upp bilder från en utekväll då färgen var kvar, och jag gillar det!
På hennes bilder ser det lite askigare ut än vad det egentligen var men den färgen skulle jag kunna tänka mig!

Vad tycker ni?!
Ska jag bli blond igen?

6 Era tankar:

jr sa...

nej

Cali sa...

Haha varför inte?!

Thomas sa...

Då du säger att håret på bilden ser askigt ut, så antar jag att du menar lejonets hår, som ni rider på... Isåfall tycker jag nej för det ser grått o tråkigt ut :)

Cali sa...

Men nej T tänkte på den först men sen kände jag att jag skulle vara snyggare än lejonet och det är ju inte rättvist..Men vad tycker du om mitt hår på bilden?!

jr sa...

cali: du e mkt finare i mörka färger, helt klart... ja säger inte att du skulle se dålig ut i blond men mörka klär dig bäst!! =)

Cali sa...

Tack! A vi får se vad jag gör med håret :) vi får fixa en movienight snart med hamburgare och hela kittet! :)