19 februari 2009

Feberyra? Jo tack det är jag!

Ligger här efter en helvetes natt. Har sovit kanske två timmar sammanlagt. Annars har jag mest legat och vridit och vänt på mig i sängen! Hur kan det vara möjligt att frysa ihjäl i en sekunden då man i andra ligger och tok svettas?

Däremot om man bortser från tröttheten så mår jag faktist bättre idag. Ska ta och hitta min mössa som jag gått och tappat bort, sen blir det en tripp till centrum och systemet. Ja lite kul måste man ju ha förutom skidåkningen! Dessutom måste Bello köpa nya leggings då hennes har gått sönder.

Men efter det bär det av till fjällen! Ska bli så underbart. Självklart tar jag med mig datan och bloggar därifrån också. Blir kanske en liten uppdatering redan i bilen får se om jag inte tokdäckar av åksjukstabletterna.

See you in the snow!

0 Era tankar: