16 februari 2009

Im so tired in my soul and body..

Gud vad jag börjar känna av att jag jobbat de senaste femton dagarna.. Känner mig helt slut!
Börjar även känna av en förkylning på ingång och med min tur bryter den säkert ut under fjällen resan.. Hoppas inte det för jag vill verkligen bara ut i backarna och åka från morgon till kväll.

Igår kom mammas kompis Annika förbi och gav mig en välbehövlig massage, hon löste upp alla knutar jag gått och bärt runt på i ryggen och mjukade upp alla muskler. Kan ju lova att det gjorde ont som satan i början men släppte mer och mer. Idag har jag blåmärken på både nacke och skuldror men tyligen är det lätt hänt då man löst upp allt skit man hade.

Efter ett långt varmt bad kom Maria och Jocke förbi på filmkväll. Kvällens film The descent. Fy fan vad jag hade glömt hur läskig den var. Vid ett tillfälle hoppade jag till så mycket att vattnet jag höll i flög.. Kan lova att det blev att sova med tänd lampa hela natten.

Fast man blir rädd så gillar jag verkligen rysare. Det är en hatkänsla men toppen!

0 Era tankar: