07 februari 2009

Skulle offra din arm för att få sova lite längre!!

Gud vad jag är trött.. Skulle vilja sova flera timmar till, men NEJ vissa måste ju upp och jobba när ens vänner ligger hemma i sina sängar och sover gott. Kanske borde jag ringa och väcka någon av dom så jag inte är ensam om att vara vaken så här tidigt. Haha nej så elak är inte ens jag.
Däremot får jag inte glömma att ringa Apa, hon kan ju tydligen inte vakna av sitt larm och hennes föräldra vill ju också kunna sova när det är lediga precis som allt annat normalt folk, så lotten föll på mig att ringa och leka alarm klocka.

Skönt iallafall att jag då inte är ensam om att vara vaken denna tid. Ne men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig, frukost äter jag på jobbet. Måste komma ihåg att ta med mig ombytes kläder då det blir raka vägen till stan när jag slutar. Ska iväg på bloppis med Lorr och Maria. Får se om man hittar nått skoj eller om allt bara är skit.

Efter bloppisen ska jag försöka hinna med en snabbis hem till min moster då hon fyller år. Blir väl lite tårta och presenter men sen är det fritt fram att dra hem. Älskar min moster så missförstå inte nu, men jag träffar inte henne så ofta så när jag äl gör det är jag helst själv med henne. Hon är en av de få människor som vet allt om mig. Vi brukar sitta och skvallra till sent på nätterna. Man kan nästan tro att vi är syskon och inte att hon är min moster.

Därefter bär det av hem till Maria där det bjuds på texmex och melodifestivals tittande. Hoppas Jocke lagar mat och man får sitta och vila undertiden, men så lär det nog inte bli. Brukar bli så att jag och Maria lagar maten och Jocke tittar på.

Men nu måste jag skynda mig annars kommer jag nog inte hinna med allt innan jobbet!

0 Era tankar: