27 februari 2009

Its so unthinkable..

Blir alltid lika överväldigad när någon får barn, det är så fantastiskt att två människor kan skapa en ny varelse. Att en bebis dessutom är så liten men ändå så stor. Helt fantastiskt!

Maria mmsade en bild på lilla Leon, han är så otroligt liten och söt, ser nästan ut som en docka. Ännu ett Grattis till Elin och Radek! Han är verkligen underbar.

Annars har dagen varit rätt lugn, det blev shopping på dagen. Fast jag sa att jag inte skulle handla något blev det ändå en hel del. Köpte ett par svarta chinos, en längre cardigan i svart, wet look leggings, ögonskuggor, och mitt underbara Make up store puder i färgen Chocolate som hade tagit slut.

Kollade även in bokrean på Akademibokhandeln men det var nog den sämsta bokrean jag varit på. Köpte inte en enda bok, och det är konstigt för att vara lilla Carro kan jag ju säga. Men nu är det dags för sängen, är galet trött och fortfarande illamående så det är lika bra att sova. Ska upp tidigt imorgon också så det är kanske bra med lite extra sömn.

Imorgon ska jag nog inviga mina chinos med ett par snygga ankel boots och en basic t-shirt till. Kommer att bli så snyggt! Tror att jag kommer att bo i chinosen, dom är så otroligt sköna men ändå snygga, känns som att man har mjukisar på sig.

Men nog om det godnatt allihop hoppas ni får en lååång sovmorgon imorn, för det får ju då inte jag.

0 Era tankar: