01 februari 2009

It started god but ended bad.

Kvällen började toppen, förfesten hos Thomas var jätte bra! Det sjöngs singstar, pratades, skrattades och dracks alkohol.
Efter några roliga timmar blev de och dra ner till fabben..
Man hinner inte ens komma in genom dörren då lukten av spya kväver en.
Efter lite spånandes om vad de kan vara som luktar så mycket och så illa, kommer vi fram till att fejk snön är det som luktar som ren spya.
Där sprack min ide om att stå under snön hela kvällen!
A real downer!
När man då ändå bestämt sig för att skita i att de luktar illa och göra det bästa av situationen, så öppnade de aldrig lilla baren och musiken på stora dansgolvet var inget att hurra över.
Afterski bandet som spelade var kanske inte det bästa och låtvalet var inte riktigt på min nivå.
Så jag bestämde mig för att dra hem vid två.
Så jag tog en taxi hem, med den konstigaste taxi chauffören ever, trodde hann skulle köra ut till skogen och våldta mig. Men jag kom hem iallafall!
De blev värma på lite pasta med sås som blev över efter middagen.
Så nu sitter jag här och bloggar och äter god mat!
Men nu blir det sova ska möta upp Maria på valles imorn för bakis pizza!


0 Era tankar: