26 februari 2009

In al its glory..

Det var idag det började, Wallander maratonet som jag längtat efter. Det är sjukt hur mycket man har glömt. Den andra filmen kom jag definitivt inte ihåg slutet på kan jag ju säga. Men filmerna är så bra!!

Däremot kan man ju fråga sig hur så mycket kan hända i en liten stad som Ystad. Men bra TV är det iallafall. Vi hann med två filmer sen orkade vi faktiskt inte mer. Höll på att somna av trötthet. Men nu är det bara tre filmer kvar innan Mastermind! Min favorit av Wallander filmerna. Vet inte varför jag gillar den mest, kan vara för att den är den mörkaste av de 13 filmerna.

Men nu är det dags att sova, blir dock inget jobbandes för min del imorgon. Chefen sa att det var okej att vara hemma, kanske lyckas jag bli av med ångesten jag kände idag.

Tråkigt att allt tjafs på jobbet påverkar en så mycket. Men det är klart det har pågått rätt länge nu, och nyfiken som jag är ska jag veta allt och det kanske inte alltid är så positivt för då blir man bara inblandad och får höra saker som man kanske önskade att man inte fått veta från första början. Men nu sitter jag där jag sitter, får göra det bästa av situationen.

0 Era tankar: