07 februari 2009

Home again..

Äntligen hemma! Känns som att jag varit borta i flera år.. Ska bli skönt och sova, har missat en massa sömn de senaste veckorna. Det blir däremot ingen sovmorgon för min del börjar jobba redan vid halv åtta imorn, inte så skoj! Ikväll har jag varit hemma hos Lorr och Niklas på middag. Lorr gjorde min favorit maträtt som bara hon kan laga, grönsaker, nudlar, kyckling och en sås med massa american dressing och annat i. Det smakade smaskens!

Pernilla kom förbi och visade vad hon hade fått lära sig i skolan idag, trycka på en massa konstiga ställen, och ont gjorde det också. Men jag lyckades övertala henne att ge mig lite massage på tinningarna då min huvudvärk har varet galen hela dagen.

Sen var tanken att vi skulle ladda hem en film, men Yesman fanns bara i dålig camversion så vi blippade runt lite och hittade En djävulsk romans på svt. Gud vad jag älskade den filmen när jagvar yngre. Man tyckte ju att Sebastian var too die for. Men en lite äldre och lite klokare Carro tyckte faktist inte att han var speciellt snygg längre. Han ser lite ut som en pojke i den filmen.


Jag och Pernilla åkte hem från Lorr men bestämde oss för att dra förbi Statiol och handla. Pernillas snugga ex stod i kassan och ja jag har faktist bestämt mig för att han ser rätt bra ut nu för tiden. När vi väl står där i kön, kollar jag på tv apparaten över övervakningskamerorna, och där står det en pojke och plockar grejer i fikorna. Haha ska man sno nått måste man stå mitt framför kameran?! P berättade för N vad vi sett men vi orkade inte stanna kvar och se vad som hände sen.



Vi kom hem tog en promenad med hunden och snackade om hur fort förra året passerade egentligen. Känns som igår då vi är på väg hem till S efter en fabben kväll, då första snön börjar falla. Eller när jag S och N åkte till Örebro för att hälsa på Lorr då hon pluggade där. Gud va kul vi hade den helgen. När Lorr minsann skulle styla med limon eller när S tutade under hela bilresan dit. Våran shoppingrunda innan vi anlände till Örebro då N skulle köpa en vitlökspress, blommor och choklad till L, duschen och the morning after. Ne alldeles för mycket minnen som ligger bra i det förflutna. Men kul hade vi!

0 Era tankar: