22 februari 2009

Home is were the heart is..

Äntligen hemma, hur kan det kännas så underbart skönt att komma hem när man knappt hann vara borta? Hade så underbart roligt, ville verkligen inte åka hem men ändå är det skönt när jag nu sitter här i mitt rum, äter pasta med sås och bloggar.

Kan säga att en lång helg är på tok för kort tid för skidåkning! Vill åka minst en vecka nästa gång, när det nu blir. Får se till att styra ihop nått rätt snart.
Till och med Bella som inte alls hade tänkt att åka skidor blev helt frälst, som hon kallar det.
Men det är verkligen något speciellt, den känslan man får när man bara slänger sig ner för backen, en känsla av total frihet.

Men jag kan säga att idag känns det i vaderna, kommer inte ihåg att man brukar få ont där men tydligen!

Men nu längtar jag tills imorgon då jag får träffa M och J på en riktig filmkväll. Vill även träffa Apa och börja vårat Wallander maraton snart!!

Men nu ska jag packa upp och sedan dra mig hem till Lorr och Niklas för en söndags filmkväll med L och grabbarna.

2 Era tankar:

Anonym sa...

De där hade ja ingen aning om. M har inte sagt nånting. Men de va en possitiv överaskning som jag ser fram emot =), Om de nu va mig å M du menar :S...

Cali sa...

Haha klart det va dig jag menade. Vi pratade om de innan hon åkte ayy de skulle vara kul och ses.