09 februari 2009

Im pretty corky, but hey thats ok!

Sitter här och kollar igenom lite bilder på datan, hade inte insett vilka flummiga kort som finns på mig.
Det finns inte många som har sett den rätta Carro, den flummiga lite barnsliga, skrattar åt ingenting och fäller mina blondin kommentarer Carro.
Den Carro som bara skrattar rätt ut och inte vet ens åt varför men det gör inget för livet är underbart.
Tänkte att jag skulle ta och presentera er för den personen som finns bakom fasaden, bakom murarna jag byggt upp för att skydda mitt innersta från att bli sårad.
Den personen som sakta men säkert har börjar riva murarna och inser att man inte kan gömma sig själv.
Man måste våga för att vinna, gillar ni inte den jag är då kan ni gå. För jag är rätt stolt över den jag är, var och har blivit.




0 Era tankar: