01 februari 2009

Pizza botar allt..

Vaknade upp imorse och kände att det skulle vara skönt att ligga kvar hela dagen i sängen.
Pratade med Bello i en timme i telefon, sen var det dags att väcka alla för söndags lunch på Valles. Maria var rätt sömning när jag ringde och trodde jag snackade om att dra till Vallentuna.
Men tillslut fattade hon vad det var jag menade och vi samlades alla på Valles för pizza och skitsnack.
Blev en Calzone med bea som vanligt. Men trevligt var det. Blev lite mobbad över att jag inte har sett Sällskapsresan filmerna så nu har jag lovat att ge dom en chans!
Nu sitter jag hemma hos Maria och kollar på tv och kollar på bilderna från igår.
Va riktigt trevligt hos Thomas igår, men de blev nog lite mycket sjunga känner jag i halsen. När jag vaknade var det svårt att prata.

But we had fun!





0 Era tankar: