10 februari 2009

Frozen winterland..

Tog en promenad med Maria i detta frusna vinterland.
Men jag ska faktist berätta för er att det var inte så kallt när man kommit upp i lite tempo.
Riktigt skönt var det faktist. Varför känns allting plötsligt så mycket bättre mot vad det gjorde innan? Kanske rensar man både kropp och själ när man är ute i kylan.

Funderar på vad som måste inhandlas innan nästa torsda, ve inte om jag äger ett par vantar längre. Visst jag har ju tunna skinnhandskar men det kanske inte riktigt funkar i backen. Funderar även på om skinnjackan ska med eller om den får stanna hemma för första gången under hela vintern. Ja jag har faktist gått runt med den nästan hela vintern, förutom när jag är ute med hunden och ska vara en längre tid utomhus.

Vet att det är några dagar kvar men som den planerings människa jag är, måste jag ju ha min packningslista minst en vecka i förväg. Måste ju hinna tvätta det som ska med, kolla att jag har allt jag behöver osv.

Nej men nu ska jag lägga mig i sängen och somna till musik.
Sleep tight!

0 Era tankar: