17 februari 2009

För sjuk för att jobba? Tydligen!

Vaknade imorse efter en lång natt av feberyra. Kändes som att jag hade ont i varje del av kroppen. Tog en tablett och lyckades sedan somna om en stund. När det sedan var dags att åka till jobbet kände jag mig helt utmattad. Men när jag väl kom dit hann jag vara där fem minuter innan Sussi och Tess skickade hem mig. De sa att jag såg förjävlig ut, snällt det är ju det man vill höra när man redan känner sig nere och dålig.

Drog hem till Lorr för jag orkade verkligen inte ta mig hem. La mig i hennes soffa åt lite, drack en massa te och kollade på Sex and the city filmen. Riktigt mysigt glömde nästan hur dåligt jag mådde.

Inte nog med att man mår dåligt, då har även My person lämnat mig för en resa till Göteborg med Annelie. Hur ska jag klara mig utan dig hela veckan?

2 Era tankar:

Anonym sa...

så var man nere hos dig igår för o köpa tårta men då går du o blir sjuk...:( hoppas du kryar på dig...kram

Cali sa...

Men då tråkigt att jag missade dig!
tack hoppas du hade en trevlig födelsedag! kram