18 februari 2009

Massor att göra men noll ork!

Mår verkligen inte bättre idag! Hade en massa att göra, skulle städa rummet, packa, tvätta åka till jobbet och skriva i löneboken vilka tider jag jobbat under månaden osv.. Men istället sov jag till klockan fyra. Brukar vara uppe redan vid nio normalt sett även om jag är ledig, men nej kroppen behövde verkligen vila just idag. Men jag hann med jobbet och packningen iallafall. Städningen påbörjade jag men orkade inte avsluta den.

Blev kanske lite mer packning än planerat men vadå det får ju plats i bilen så det är lugnt. Ska bli så skönt att komma bort. Hoppas verkligen på att jag mår bättre på freda. Jag menar imorn ska jag ändå bara sitta i en bil då gör det inte så mycket, men på fredag blir det ut i backen!! Gud vad jag har längtat efter det här. Älskar verkligen att åka skidor. Man känner sig så fri när man åker ner för backen, inga bekymmer i världen.

Men nu ska jag försöka sova och hoppas på att det blir lite bättre imorn!
Sakanr dig M hoppas du och A har en toppen helg i Göteborg nu puss på er!

0 Era tankar: