15 februari 2009

Fest utan födelsedagsbarnet..

Gårdagskvällen blev jätte trevlig trots att A inte hann hem. Middagen hemma hos Maria var trevlig och maten jätte god. Det blev lite stressigt där ett tag å det tog lite längre tid än planerat att fixa oss men kom tillslut iväg till Lasse.

Hos Lasse blev det mycket dricka och prat. Kanske lite väl djupa samtal som tog upp gamla minnen som jag trodde jag kommit över, men märkte igår att det är något som alltid ligger där i bakhuvudet. Jag menar tänk hur annorlunda allt hade varit om det inte blivit som det blev.

Promenad till Fabben där det blev festa för hela slanten. Dansade på hela kvällen och musiken var för en gångs skull rätt bra måste jag säga. Blev någon shot med Annelie och Pernilla men annars blev de rätt lungt med drickan.

Men en kul kväll med lite konstigt avslut då min garderobslapp försvann så jag fick åka hem i Marias kofta och halsduk med en taxichaufför som började ta mig på låret och fråga om jag skulle med på efterfest. Varför lyckas alltid jag få det konstiga chaufförerna?! Hmm aja men förutom det en riktigt lyckad kväll, trpkigt att du missade de Adde men du fanns där i tankarna iallafall och var och varannan skål!

0 Era tankar: