11 februari 2009

Planning is good..

Weii min kalender har äntligen kommit! Har special beställt den så den passar till allt de jag behöver den till. Så nu har jag spenderat den senaste halvtimmen med att skriva in vårens events i min nya fina kalender.

Ikväll blir de nog ännu en promenad med Maria, ser ut som att vi även får med oss Pernilla. Har vi alla gått och blivit hurtiga?!

Trodde de skulle bli filmkväll hos Annelie idag därför gjorde jag inte upp några andra planer men hon var tvungen att jobba så det får bli någon annan dag i veckan.

Nu vill jag bara att det ska bli helg, fastän jag jobbar så längtar jag faktiskt ändå till fredag kväll då känslan av helg brukar infinna sig. Sen längtar jag givetvis till på lördag då Adde ska firas! Hoppas jag och M lyckas med överraskningen vi planerat!

0 Era tankar: