06 februari 2009

Time to start doing and stop talking..

Ligger här och funderar på mitt liv, är väldigt nöjd för tillfället men skulle vilja ändra några små saker. Har pratat om det ett tag nu men nu är det dags att handla. Dags att sluta prata om det och börja någongång.

Nu under våren är det dags att börja ta lite beslut, om hur jag vill att allt ska se ut senare i livet. Eftersom min operation börjar närma sig kan jag inte direkt starta allt just nu så jag tänkte att jag kan leva lite care free fram till sommaren och sen börjar allvaret.

Ska verkligen börja kolla med S-art och se om det är något för mig! Känns som att det är något jag vill göra, men det finns så mycket olika val!

Ne men nu ska jag ta tag i en av sakerna på min To do list, Ringa min läkare.. Får se hur det går men jag kan inte skjuta upp det allt för länge så lika bra att göra det nu..

0 Era tankar: