02 februari 2009

Gympa+Hamburgare+Sällskapsresan en enastående trio..


Marias, Jockes, Carros

Fick jag med mig Maria på en gympa session i hennes vardagsrum idag på eftermiddagen.
Vi måste sett ut som riktiga idioter som hoppade och skuttade runt som två galningar på E.
Vi bestämde oss för att ta en promenad ner till Hemköp för att köpa grejer till middagen.
Jocke mötte upp oss där och sedan drog vi hem till Maria igen och lagade mat.


Det blev hemmagjorda hamburgare, det är verkligen bland det bästa jag vet.
Tanken var att vi skulle ladda hem Sex Drive men internetet kraschade så
det fick bli sällskapsresan. Jag kan säga så här, filmen var bra, jäkligt rolig och en
riktig parodi på hur charter resor såg ut för. Men om någon tar med mig på en sådan resa kommer jag att ta livet av mig.

Fy fan vad hemskt, man behöver ju inte ens lämna Sverige, man äter samma mat, umgås bara med svenskar och försöker prata svenska med lokalbefolkningen. Varför vill man då åka iväg?!
Man kan lika gärna åka iväg till västkusten som också har vita stränder, sol och bad.



Kvällen avslutades med att jag skulle försöka mig på armhävningar, men jag ska erkänna att jag inte ens klarade av en. Men Jocke minsann han fick det att verka hur lätt som helst. Men för mig sa det verkligen bara stopp. Slutade med att jag låg på köksgolvet och bara as garvade. Men till mitt försvar klarade inte M heller av det så jag är inte ensam om att vara otränad bland mina vänner.

Nu ligger jag här hemma hos M och funderar på att sova snart, blir jobba imorn..
Inte så kul men man måste ju jobba för att ha råd med allt skoj
man har inplanerat under Vår/Sommar

0 Era tankar: