12 februari 2009

Loving the marathon..

Snart har vi sagt, snart ska vi spendera hela söndagen med bara Wallander filmer. Man måste ju givetvis se alla i ordning, vilket betyder att det är sju filmer före min favorit film Mastermind. Men Pernilla har lovat att vi minsann ska se alla så då blir de alla!

Ikväll blev det lite tjuvstart men det gör inget. Gillar verkligen filmerna och tänkte att det skulle passa bra att se alla igen nu när den nya ska ses på bio. Blev presenterad för dessa filmer av Apa för några år sedan, jag var då emot svensk film överlag men gav med mig tillslut. Är glad att jag gjorde det för nu tillhör Wallander filmerna några av mina favoriter. Visst vissa är bättre än andra men det betyder inte att någon av dom är dålig.

Nu blir det sova då jag är jätte trött och håller på att somna med datan i knät. Sleep tight!

1 Era tankar:

Anonym sa...

sluta vara så djup!! överdos på kärleks romaner..... hehe puss