19 januari 2009

Bostads flytt till Mvc..

Vaknade imorse helt utmattad..
Lyckades somna runt fem tiden skulle upp halv sex, har gått runt som en zombie hela dagen.
Inte så smart kanske och se en rysare då man ska sova helt själv, och man har en hund som börjar morra och skälla mitt i natten då man redan ligger där och är vettskrämd.

Efter jobbet drog jag och Maria ner till Mvc och gjorde cellprovtagning.
Folk ljög när dom sa att de inte gjorde ont kan jag ju tala om.
Sen tog vi en fika medans vi väntade på att öppet hus på Mvc skulle börja.
Satt typ och halvsov under fikat och ville bara komma hem..
Fixade allt som skulle fixas på Mvc och nu sitter jag hemma i soffan med datan i knät och Maria brevid mig som också sitter och bloggar.
Snart blir de middag men just nu vill jag bara va..


0 Era tankar: