26 januari 2009

Fame så gott!

Idag blev de middag med Sandra och Jimmy.
Som alltid när Sandra och jag planerar middag slutar det med att vi äter ute
då vi inte orkar laga maten själva. Jimmy föreslog Fame och då han är densom är kräsen med maten blev de givetvis de.
Maten var super god, vi åt Biffstek med potatisgratäng och tre såser, men ingen middag på Fame är fullständig utan deras underbara vitlöksbröd.
Satt och snackade gamla minnen och nya. Mycket snack om Que tiden av någon anledning men de är alltid kul att minnas alla kvällar vi spenderade där. Sandra påminde mig om en kväll då vi alla hade varit hemma hos henne på förfest, eftersom hon bodde precis ovanför skulle vi ju promenera ner till Fabben. Men tjejer, alkhol stilett klackar och en blandning av snö och is är d inte en bra idé..
Jag var den första som ramlade.. Haha men istället för att ramla bakåt som normala människor ramlar jag framåt på mage och glider fram på gatan. Alla började givetvis as flabba men skrattar bäst som skrattar sist! Innan vi kommit fram till Fabben som förövrigt låg 5 minuters promenad från Sandras hus hade alla lyckats ramla..

Saknar den tiden lite, man hade verkligen inga bekymmer i världen då, eller så är det bara att man inte minns dom.
Men livet leker nu med så jag ska inte gnälla, däremot ska jag lägga mig och sova då jag är supertrött och måste upp klockan sju imorn.



1 Era tankar:

Anonym sa...

Kolla vem som hitta hit ;)
Åh jag minns denna kväll så väl. De såg typ ut lite som att du dök ner i backen med flit och försökte simma till Que.. SJUKT JÄVLA KUL! Saknar denna tid så jävla mkt. Hade vi inte alltid kul då?
Hoppas de blir som "Que"Mike påstår att 2009 blir året då de kommer ett nytt Que till Väsby!
/ Anncha!