25 januari 2009

I Dont remember..

Haha vart ska jag börja..
Lördagen var utom all kontroll.
Det började med panik stress tretusen för att försöka hinna klart med Pernillas present.
Vi lyckades inte och då var vi ändå två timmar sena till förfesten hemma hos Sara och Emil.
Marias pappa kallade oss dåliga vänner och en besvikelse, tror även inte att han gillade vårat klädval då det sista han säger är "Ska ni se ut så där?"
Men de skulle vi!
Vi kommer till förfesten där det vankas frågesport, lek med kartonger, ler figurering och Alkohol.
Blev nog lite för mycket redan där men inte märkte vi av det.
Kommer ner till Fabben och där tar minnet slut.
Kommer ihåg delar av kvällen resten har folk berättat för mig.
Men vi shottade drack drinkar och dansade.
Fick höra att det såg ut som jag och Maria var med i en RnB video så mycket som vi shakade på dansgolvet. J dök upp och var snygg som vanligt men fick för mig att jag skulle gömma mig när jag såg honom och drog med mig Maria in i ett hörn då en kille stänger en dörr som Maria fick rakt på ögat så det ser ut som hon har fått en smäll av någon. Förlåt M!

Men kvällen i summering är följande:
Pernilla jonglerar männen i sitt liv, vurpar och sen ligger hon kvar för att de ska se ut som hon svimmat för det är ju tydligen alldeles för pinsamt att man halkade på isen.
Maria fick en blåklocka och går fram till en brud och säger minsann att det är hon som har vunnit. Jocke ignorerade oss och föste typ bort mig och M när vi försöker dansa med honom, han säger även att jag har en jätte fin röd klänning som för övrigt var jätte rosa. Lorr försvarar Maria och leker livakt åt Pernilla och ber Pernillas ragg att dra åt helvete. Niklas leker psykolog åt Camp som är skitsur för att P håller på med en annan kille. P får hat sms från två av killarna i hennes liv. Det blev lite väl närgånget med A men Maria stoppade det. TACK M!
Vi va helt enkelt överallt och ingenstans igår men kul var det!




0 Era tankar: