15 januari 2009

Hate to quit late..

Jobbar ju sent den här veckan och visst det är jätte skönt på morgonen när man får sova, men inte lika kul när man slutar halv åtta, och är hemma typ vid åtta.
Sen ska man laga mat och äta innan man ens kan komma igång att hitta på nått på kvällen.
Men den här kvällen blev toppen iallafall.
Lorr kom ner till jobbet och väntade på att vi skulle stänga, sen mötte vi upp Nicklas och tog bussen hem till mig. Gud har inte tagit bussen på ett år nästan.
Kändes jätte konstigt måste jag säga.
Sen lagade vi jätte god mat, eller Lorr lagade och vi tittade på och åt chips.
De blev stekt flaskfile i gräddsås med pasta och en massa grönsaker! Smaskens.
Sen blev de ett parti TP. Lorr vann idag och vi orkade inte spela klart efter det så vi fick varsin fråga och de som hade rätt kom på andra plats själv hade jag fel och kom på tredje plats.
Men det är okej vann ju häromdagen!
Nu är det dags att sova

Sleep tight!

Dagens Citat av Niklas:
Han fick frågan i vilket land förutom Sverige man äter mest Kaviar på tub, Han svarade Ryssland för där äter man ju kaviar och dricker vodka!

Nicklas, ring mig den dagen du ska sitta och dricka vodka och äta kaviar direkt ur tuben, för det gör dom då inte i Ryssland kan jag ju lova!


1 Era tankar:

Anonym sa...

bestäm dig niklas med ck eller K fast K är rätt så kan du inte dölja ditt ovetande med att blanda...