23 januari 2009

Fredags lyx = Shopping

Skulle ner till centrum och hämta ut ett paket efter jobbet idag.
Men givetvis kan inte lilla Carro gå in i ett centrum och INTE handla någonting. Blev en tunika, leggings, diadem och en klänning på Gina, Strumbyxor och en strapless bh på Twilfit och underkläder på HM. Tänk vad kul man kan ha en fredags eftermiddag! Däremot blev det inget paket då Lorr måste hämta ut det åt mig eftersom vi skrivit hennes namn på beställnings ordern, faan kunde dom inte bara gett det till mig? Vi har samma efternamn och det var min telefon de skicka sms till. Men NEJ regler är regler fick jag minsann höra av den sura
tanten på Icas paket utlämning. Ville ju prova klänningarna jag beställt och se om jag kanske kan ha någon av dom imorgon istället för den lilla rosa med paljetter som
jag annars hade tänkt att ha.
Hoppas Lorr hinner dit innan hon tar bussen över till mig ikväll.
Så Lorr om du läser det här försök hinna med det, vill verkligen prova den svart rosa klänningen till imorgon kväll, den kommer att vara Faab om den sitter som den ska!

Ne nu ska jag äta en croissant och dricka te innan Elie och barnen kommer över på pizza och filmkväll. Har även lovat att baka kladdkaka så jag måste se till att leverera..


,


0 Era tankar: