05 januari 2009

I woke up to a frozen world..

De är kallt, galet kallt.
Men inte nog med det, utan värmen på jobbet funkar knappt så har stått i 13 graders temperatur hela dagen.. Men sen kommer man hem och där är det lika kallt. För självklart har värmen hemma lagt av.. Trasig funkar inte.
Tur det att mitt element hemma inte är kopplat med resten av värmen i huset så i mitt rum är de 25 grader!! Weiii.

På jobbet gick det som vanligt.. Knappt något folk och S som bara plockar disk och vägrar hjälpa till med allt annat som ska göras!
Efter jobbet blev det fika med Tove.
Jätte trevligt har inte sett henne på länge sån de blev rätt mycket snack om vad vi haft för oss och folk i allmänhet. Sprang även på Wille som jag inte sett på evigheter. Han tyckte jag verkade lite spänd så han gav mig lite nackmassage. Riktigt bra var han på det också.
Men ikväll blir de fortsättningen av Sagan om ringen maratonet som vi påbörjade i lördas.
Maria och Jocke ska komma över.. Men de var inte så lätt att få hit Joakim han hade sin lilla lista med krav. Å underbara som bara jag och Maria kan vara bistod vi med allt på listan.
Men nu ska jag fixa iordning vardagsrummet efter Marias önskemål som hon drömde ihop tidigare då hon stod i duschen och tänkte ut den ultimata myshörnan.



0 Era tankar: