31 januari 2009

Tessan, Alex och Apa..

Idag blev de fika med Tessan och hennes underbara son Alex..
Han är så underbart söt, skrattar hela tiden och är bara en riktig energiknippe.
Ska få vara barnvakt i april ska bli sjukt kul.
Jag älskar verkligen barn, fast Maria sa idag att hon inte har några vänner som gillar barn.
Bara så du vet Maria jag gör det.
Annelie kom in och skulle köpa med sig lite fika till henne och Elin, så söt hon är, hon blev typ rädd när jag kom där med Alex i famnen. Men han brydde sig inte om de han jollrade tillbaka till Annelies stora skräck, haha.

Sen blev det filmkväll med Apa,
Hon tokdissade mitt filmval Seven pounds, tror att hon tyckte den var för djup för en fredags kväll.
Istället blev det Wildchild, själv hade jag redan sett den men tycker det är en rätt bra lättsam film som man kan se när man bara vill sitta och skratta lite åt alla sjuka saker Poppy gör.
Efter filmen blev det deep talk om gemensama vänner.
Det är tråkigt när vissa förlorar sin identitet bara för att de skaffar en partner.
Hoppas jag aldrig förlorar mig själv för att jag har hittat någon att dela mitt liv med.

0 Era tankar: