01 januari 2009

Out with the old, in with the new!

Sitter hemma hos Lorr och Niklas med kakpaketet brevid mig, datan i knät och vänner maraton i bakgrunden.. Tänker tillbaka på gårdagen, vilken lyckad kväll!
Hade hur kul som helst! God mat, trevligt sällskap och början på något nytt.
Ett helt underbart nyår, alla besvikelser från föregående nyår är som bortblåsta.
Tack Annelie för en lyckad kväll! Tack Maria för att du bjöd med mig!

De har varit ett hektistkt år med Skratt, gråt, familj, jobb och de underbara vännerna.
Fastän de finns så många minnen som alltid kommer att finnas kvar är jag ändå glad över att 2oo8 är slut och jag kan lova att 2oo9 kommer att bli ännu bättre.
Mer skratt mindre gråt!
Har äntligen börjat se vad människorna runt omkring mig går för och jag är glad att jag har många av er i mitt liv.

Lyckades få mitt hjärta krossat i tusen bitar. Men tack vare mina stjärnor har jag lyckats laga de sprickor du lämnade efter dig när du drog.

Men nu är det dags att skapa nya minnen, nya vänner, nya erfarenheter.
Dags att uppleva livet från den lite ljusare sidan och se de positiva människor och sakerna i mitt liv och inte lägga så mycket tid på allt de negativa.

Today is the day when i make a new beginning!


0 Era tankar: