31 januari 2009

Camera start rolling..

Sitter här och väntar på att Maria ska komma och hämta mig. Pratade med henne för en timme sen och då sa hon att vi skulle skynda oss ner till centrum, men här sitter jag fortfarande och väntar. Vad gör jag då för att fördröja tiden kan man då fråga sig? Haha jo jag sitter framför webbcamen och fotar för fullt. Ja många kan tycka att det är lite egenkärt att jag sitter en lördags förmiddag och tar kort på mig själv, men de är faktist rätt kul. Jag kan lova att jag inte är den enda som gör sånt, men kanske en av dom få som faktiskt erkänner det.

Min underbara Lorr tar alltid kort på sig själv. När hon fortfarande bodde hemma brukade vi sitta framför datan i timmar och ta muppkort på oss själva. Riktigt kul måste jag säga. Får ta och bestämma en dag med henne då jag får komma över och fota.. Nej men det är dags att kanske hitta lite mer tid åt att bara umgås med henne. Det var länge sen det var bara hon och jag. Kanske är våra liv lite mer hektiska och dagarna fyllda med lite mer grejer, men det betyder inte att vi inte borde ta oss tiden att göra Carro och Lorr grejer.

Av alla personer i mitt liv är hon den som alltid har funnits där, ni är ju syskon tänker ni säkert nu. Men det är inte så jag menar! Det finns många syskon som inte har den relationen som jag och Lorr har till varandra. Vi är varandras bästa kompis, den personen som alltid älskar dig villkorslöst. Hon vet allt om mig och jag vet allt om henne. Det finns inget vi inte kan prata om, hur hemskt eller pinsamt det än är.

Saknar faktiskt att ha henne boendes under samma tak. För även om vi bråkade, eller hon snodde mina kläder så fanns hon alltid några steg bort. We really are to peas in a pod! Älskar dig Marco!









0 Era tankar: