16 januari 2009

Still can't sleep

Hur kan man ha samma mardrömmar flera nätter på rad?
Kunde inte sova inatt heller.. Hade mina mardrömmar inatt igen.
Fick höra av Pernilla att det kan betyda att jag går runt och trycker på något ouppklarat, något som jag kanske måste ta tag i men inte har ork eller ens vetskap om att de finns där.
Men jag har ingenting ouppklarat som jag går runt och funderar på..
Allt känns ju bra! Jag blickar framåt med hopp och förväntan, har lämnat det förflutna bakom mig.
Finns inget jag vill ändra på, mitt förflutna är nu bara minnen från bra och dliga stunder i mitt liv men absolut inget som jag vill ändra på.
Mitt förflutna är ju de som har format mig, alla skratt, tårar, upp och ned gångar har gjort mig till den jag är idag! Och jag är faktist ganska nöjd med den jag har blivit!

I'm comfortable in my own skin


0 Era tankar: