18 januari 2009

Taaacos, Toxs, eller Tacos??

Har haft en jätte mysig helg!
Gårdagen blev kanske inte riktigt som planerad men lyckad iallafall..
Satt hemma med M och gjorde sånt som vi gör bäst.
Sedan dök Pernilla upp och därefter hämtade vi upp en salongsberusad J.
Lorr ringde när vi var på väg hem och frågade om hon kunde komma över då hon befann sig hemma hos PW. Givetvis är hon alltid välkommen men hon missade den lilla detaljen med att hon inte skulle komma ensam.
Lorr, Nklas, Mange och Samuel snubblade in någongång vid tolv snåret och sen blev de TP.
Pernilla och jag kom tvåa efter Maria och Jocke som vann med rätt så stor marginal.
Sen blev de sova då jag skulle upp ochjobba imorse.
P hängde med till jobbet då jag började tidigare än vanligt.
Satt och käakade frukost och snackade skit i en och en halvtimme betald arbetstid innan jag öppnade kondis vid tio som det faktist står på dörren!
Dagen gick fort fram och sen kom Maria och Jocke och hämtade mig för att handla maten till kvällen. Det blev Tacos som vi snackat om länge men aldrig orkat göra.
Såg på en jätte läskig film, Stay Alive och jag skrek rätt ut innan vi ens kommit en minut in i filmen. Det roligaste är att jag borde ha vetat att ögat skulle ploppa upp då jag såg filmen för ett år sedan, men jag måstge ha förträngt den hemska synen.
Men nu är det dags att sova ska upp tidigt imorn måste börja redan vid sju..
Usch vad jag hatar tidiga måndagar!

1 Era tankar:

Anonym sa...

haha TP är riktigt roligt =)