31 januari 2009

Tonight is gonna rock..

Ligger här i sängen, ny duschad och med ny hårfärg. Borde egentligen börja sminka mig men de känns bra att bara ligga här och lyssna på lite musik och börja tagga till inför kvällen! Har en känsla om att kvällen kommer att bli så underbart bra.. Har alla mina underbaraste där förutom Lorr som ligger hemma och är sjuk, tråkigt nog. Men med dom vännerna kan inte kvällen bli annat än toppen. Maria och jag har bestämt att dresscoden inför ikväll är casual fab! De betyder att lilla jag fick ta en tripp till centrum och köpa ett klädesplagg då jag bara äger vardagskläder eller megafest.
Till min nya klänning blir de att inviga mina orangea pumps från Bianco, hoppas dom inte gör allt för ont. Blir inga shots ikväll som planerna ser ut just nu. Men vi vet alla att jag kommer att stå där vid baren och övertyga alla om att några shots inte är helt förbjudet utan bara kalas.
Vi får se imorgon hur kvällen blir men jag tror på att de kommer att bli toppen!

0 Era tankar: